loading...
این سایت فروشیه 09355119922
فروشگاه


برای اولین بار در ایران

 

مونوپاد ، خرید اینترنتی مونوپاد

قیمت 39000 تومان

قیمت ویژه : 31000 تومان

بسته بزرگ بازی های HD اندروید


   

خرید اینترنتی آچار همه کاره آی نام, خرید پستی آچار همه کاره آی نام ,سفارش آچار همه کاره آی نام ,فروشگاه آچار همه کاره آی نام ,فروش اینترنتی آچار همه کاره آی نام, آچار همه کاره snap n grip ,خرید آچار همه کاره snap n grip ,خرید اینترنتی آچار snap n grip,خريد آچار همه کاره Snap n Grip, خريد آچار همه کاره آي نام, فروش آچار همه کاره آي نام, آچار همه کاره اسنپ گريپ

قیمت در تمام کشور : 35000 تومان

قیمت جدید با تخفیف : 32000

خرید پستی آچار همه کاره

لینکدونی

آخرین ارسال های انجمن
javedani بازدید : 807 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

دانلود جامع ترین مجموعه آموزشی رتوش حرفه ای Mastering Retouching

:: به همراه لینک خرید پستی ::

.•● فشرده سازی کامل برای کاهش حجم بدون حذفیات ●•.

.•● این مجموعه را تنها در فروشگاه های اینترنتی با قیمت های بالا می توان یافت ●•.

.•● جامع ترین آموزش حرفه ای روتوش و کار با تصاویر در 7 مرحله برای افراد مبتدی تا پیشرفته ●•.

معادل فارسی کلمه روتوش (Retouch)، دستکاری کردن یا همان روتوشه کردن می باشد. واژه روتوش معمولا بیشتر میان عکاسها، گرافیست ها و فوتوشاپیست ها رواج دارد، در این فن معمولا روی تصاویر اعمالی انجام می شود که باعث تغییراتی جزئی نظیر برداشتن و حذف یک خال در صورت، نازک کردن ابروها، کوتاه کردن موها و در مقیاس های بزرگتر، تغییر رنگ کامل یک عکس سیاه و سفید به رنگی، تغییر کامل یک چهره یا یک منظره و یا کارهایی از این دست می باشد. علاوه بر این رتوش جزو معدود ترفندهایی می باشد که تمامی گرافیست ها و حتی افراد مبتدی بالاخره با آن سر و کار خواهند داشت. یک روتوش ساده را به آسانی می توانید در فتوشاپ با چند ابزار ساده انجام دهید، ولی این ترفند فقط برای تغییر در عکس های ساده بوده و در واقعیت بیشتر جنبه سرگرمی دارد، حال نیاز به آموزش و تخصصی تر شدن در این امر زمانی احساس می شود که به طور مثال قصد آماده سازی آلبوم های شخصی و عروسی را به طور حرفه ای و چاپ آنها دارید. در این گونه موارد باید بیش از چند ترفند ساده آموزش دیده و در یک کلام ساده، حرفه ای تر از این ها باشید. حال باید برای حرفه ای شدن دنبال کدام مرجع رفت؟ این سوالی است که بسیاری از مبتدی ها در زمان شروع آموزش خود دارند، شاید کلاس های آموزشی بخشی از این نیازها را تأمین کنند ولی علاوه بر هزینه های هنگفت ممکن است به بخش مورد علاقه و مورد نیاز شما نپرداخته و از آموزش آن چشم پوشی کنند. پیشنهاد ما استفاده از آموزش های ویدئویی و مراجع معتبر در این امر می باشد. تیم شیروان موب مجموعه ی ویژه آموزشی از استدیو Slickforce System که جزو با سابقه ترین ها در امر کارهای گرافیکی می باشد را برای شما عزیزان آماده کرده است که تحت عنوان آموزش روتوش تخصصی طی دوره های کامل و به کمک فایل های ویدئویی شما را به درجات بالاتری در امر روتوش و کار با ابزارهای گرافیکی سوق خواهد داد، و به جرأت می توان گفت جزو معدود آموزش هایی است که به طور کامل و در 7 مرحله از مبتدی تا پیشرفته به آموزش تخصصی روتوش و کار روی تصاویر پرداخته و کاربر را آماده کار با تصاویر خواهد کرد. جالب توجه اینکه تکنیک جدیدی از دنیای روتوش توسط Nick Saglimbeni در این مجموعه گنجانده شده است که به ترمیم و بافت قسمت های غیرقابل بازگردانی بدون کوچکترین کاهش کیفیت تصویر می پردازد.در ادمه مطلب به معرفی تمامی قسمت ها و دروس تدریس شده می پردازیم.

همان طور که ذکر شد این مجموعه در 7 جلسه آموزش داده می شود:

مرحله اول: شناسایی ابزارها، فیلترها، مد ها، مفاهیم و ترفندهای لازم برای شروع رتوش زنی و به خصوص ابزارهای لازم در فتوشاپ و مراحل اولیه برای شروع کار.

مرحله دوم: ترفند Slickforce از Nick Saglimbeni، ترمیم و بازیابی بخش های حذف شده و ادیت شده ی یک تصویر و ترمیم یا بازسازی آن.

مرحله سوم: آشنایی با محیط های گرافیکی، کار با لایه ها و گردشی کامل به دوره های مختلف از رتوش و پرداختن مراحل قبلی.

مرحله چهارم: تنظیم نور، روشنایی تصاویر و چهره، آموزش تغییر و هماهنگی رنگ در بخش های مختلف یک تصویر و بخصوص چهره.

مرحله پنجم: آموزش سایه زنی، پرداختن به قسمت های تیره تصویر، آموزش تغییر و هماهنگی رنگ تیره در بخش های مختلف یک تصویر و به خصوص چهره.

مرحله ششم: بخش متفرقه، تدریس ترفندهایی جدید در امر روتوش و ابزارهایی متفاوت که تابحال با آنها سر و کار نداشته اید.

مرحله هفتم: پرداختن به جزئیات، روتوش های منطقه ای، درخشندگی، تفکیک چهره های قاره ای و کار با پوست.

راهنمای فایل های فشرده :

توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است.

◄ دانلود مرحله اول ►

◄ دانلود مرحله دوم ►

◄ دانلود مرحله سوم ►

◄ دانلود مرحله چهارم ►

◄ دانلود مرحله پنجم ►

◄ دانلود مرحله ششم ►

◄ دانلود مرحله هفتم ►

▪▫▪ جهت مشاهده مستقیم فایل های ویدئویی پس از دانلود به مسیر زیر مراجعه کنید ▪▫▪

hdflvplayervideos

:: شما کاربران عزیز می توانید این مجموعه کمیاب و کاربردی را در 2 دی وی دی به صورت اوریجینال به همراه بسته بندی شکیل از فروشگاه ایرانیان دانلود تنها با قیمت 4500 تومان سفارش دهید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید ::

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدل لباس زنانه,مدل لباس مجلسی,اس ام اس,عکس,عکس بازیگران,اس ام اس جدید2014,سرگرمی,تفریحی,مدل مانتو| دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات سایت من


    آمار سایت
  • کل مطالب : 7597
  • کل نظرات : 1244
  • افراد آنلاین : 64
  • تعداد اعضا : 1487
  • آی پی امروز : 364
  • آی پی دیروز : 826
  • بازدید امروز : 14,722
  • باردید دیروز : 21,439
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 14,722
  • بازدید ماه : 308,298
  • بازدید سال : 2,331,933
  • بازدید کلی : 35,610,544
  • کدهای اختصاصی